Ansatte
4.2.2021

Ettersom all kontakt med kundene våre skjer digitalt og via telefon, er det viktig å være forståelsesfull og prøve å sette seg inn i kundens situasjon.

Lesning 
3 min

Hei, Negin!

Stemmer det at du er litt av en sheriff?

Ja, til en viss grad innebærer et kvalitetsansvar akkurat det. At vi tar ansvar er utrolig viktig for oss på Zensum. Vi vil være et godt eksempel oggi fantastisk service; hjelpe kundene våre å finne riktig lån – ikke hvilket som helst. For oss som jobber med kvalitetsansvar innebærer det nettopp å sørge for at alle bærer sin del av ansvaret, og det er gjennom å ta hensyn til den aller viktigste tommelfingerregelen – at kundens beste alltidskal være i fokus.

Hvilke dager er de beste dagene – når er du ekstra glad når du går hjem?

Som saksbehandler er jeg mest glad de dagene jeg når ut til flere kunder, men først og fremst når jeg får en takkemelding eller ser med egne øyne at det lille jeg kan gjøre har vært blant faktorene som har bidratt til at en person har fått en enklere hverdag.

På hvilken måte bidrar akkurat du, i din rolle, til service i verdensklasse?

Kundetilfredshet og service av høy kvalitet er de to punktene jeg alltid streber etter både når det kommer til oppgavene mine som saksbehandler, men også først og fremst som kvalitetsansvarlig på Uppsalakontoret. Jeg legger stor vekt på at kunden alltid skal føle seg hørt og helt enkelt være med på notene.

”Jeg legger stor vekt på at kunden alltid skal føle seg hørt og helt enkelt være med på notene.”
Hva er du stolt av med Zensum?

I et land for veksten av forbrukslån øker for hvert år, er det veldig viktig å finne en god låneagent. Det jeg er stolt av med Zensum er at de aller fleste lån som formidles via oss går til nettopp refinansiering av allerede eksisterende lån, i motsetning til andre aktører i markedet i dag.

Akkurat, kollegaene dine sier at du er fantastisk god til nesten alt. Kan du dele noen hemmeligheter?

Ettersom all kontakt med kundene våre skjer digitalt og via telefon, er det helt nødvendig å være forståelsesfull og prøve å sette seg inn i kundens situasjon. Noen har kanskje satt seg mer inn i økonomien sin enn andre. Noen har lettere for å diskutere sin lånesituasjon, mens andre er mer reserverte. Her synes jeg at min lydhørhet har hjulpet meg enormt til å se forskjellene og tilpasse meg etter kundenes spesifikke behov.

Negin er en av de hos oss på Zensum som setter opp retningslinjer for hvordan vi skal prate med kundene våre, hvordan vi gir dem best mulig service og hjelper dem med å finne det rette valget. Hun fikk den jobben bl.a. fordi hun alltid delte sine meninger. Hele tiden og hver dag. Det takker vi for!
Beløp
Lånetid
8 år
Nedbetalingstid over 5 år krever at du refinansierer lån og kreditter du har fra før.
Månedlig kostnad:
1,985 kr
Gå videre
Eksempel: Annuitetslån 250.000 kr, 14 år, nom. rente 10,47%, etabl.-/termingeb. 0kr gir eff. rente 5,92%. Totalkostnad 364.993 kr, kostnad 2.173 kr/måned (168 avbet.). Nedbet.tid 1-15 år, 5 år dersom du ikke skal refinansiere. Eff.rente: 6,15–29,9%.
Formålet med lånet ditt
Vil du innfri eksisterende lån (ikke boliglån)?
Oppgi den delen av lånet på 150 000 kr som du ønsker å bruke til å innfri eksisterende lån.
?
Oppgi omtrent hvor stor nåværende låne-/kredittgjeld du vil innfri (ikke boliglån).
Formålet med resterende 100 000 kr
Hva er formålet med lånet?
Sivilstatus
Boligsituasjon
Boligutgifter
?
I boutgifter inngår amortering, husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig boligkostnad
Ansettelsesform
Årlig inntekt
Din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Andre inntekter/leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Andre inntekter
Kontaktinformasjon
Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Medsøkere
Ta vekk
?
Medsøker er en person som står oppført på lånet sammen med deg.
Med en medsøker øker sjansen for bedre tilbud.
Medsøkere Sivilstatus
Medsøkere Boligsituasjon
Boligutgifter
?
I boutgifter inngår amortering, husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig boligkostnad
Medsøkere Ansettelsesform
Årlig inntekt
Din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Andre inntekter/leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Andre inntekter
Medsøkere Kontaktinformasjon
Medsøkere Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Legg til dine eksisterende lån
Logg in med BankID
Bank (lånetyp)
Beløp
250 000 kr
Rente
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
Totale Beløp
250 000 kr
Snittrenten
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
Eksisterende boliglån, forbrukslå, billåb
Ved å klikke på "Finn riktig lån" -knappen, godkjenner du våre brukervilkår, og det vil bli foretatt en kredittsjekk av deg og eventuell medsøker. Les våre brukervilkår her.
Gjeldsregistret

Få prisförslag

Zensum Säker är en trygghetsförsäkring som vi erbjuder tillsammans med AXA. Boka in ett telefonmöte & få prisförslag.
Välj dag vill du bli uppringd?
Hämtar tider
När på dagen ska vi ringa?
Vilken tid vill du att vi ringer?
Kontaktuppgifter
Genom att klicka på “Boka tid” godkänner du att vi ringer upp dig.
Utmärkt

Vill du sänka din bolåneränta?

Snart kan vi erbjuda dig att jämföra din bolåneränta med flera olika aktörer samtidigt. Är du intresserad av att bli en av våra första bolånekunder?
Ditt bolån idag
Nuvarande bolån
?
Here is a message to help explain the content.
Genom att klicka på “Boka tid” godkänner du att vi ringer upp dig.
Utmärkt

Relaterade artiklar

Hva sier kundene våre?

Se alle anmeldelser